Szolgáltatásaink
- Lakossági ügyfelek kiszolgálása banki és biztosítási területen
- Társasházak biztosítása
- Biztosítási tanácsadás kis- és középvállalkozások számára
- Hitelezési tájékoztatás vállalkozások számára
Teljeskörű információt személyre szabottan, díjmentes beszélgetés keretében nyújtunk.
Sajnos számos online kötés esetén találkoztunk olyan szerződéssel, amikor:
- nem a kért ingatlan vagy tárgy került az ajánlaton feltüntetésre
- nem a megfelelő négyzetméterek kerültek felvételre (terasz, erkély, pince, padlás)
- a kedvezmények nem kerültek teljes körűen érvényesítésre
- nem került bele az a szolgáltatás, amire leginkább szüksége lenne (és ez csak a kár esetén derült ki)
- ügyfelünk az ajánlat elkészítése közben szívesen konzultált volna egy független szakemberrel
- nem volt értelmezhető a biztosítási szaknyelven megfogalmazott kérdés
- nem tudja, hogy az Ön vagyonvédelmi berendezései megfelelnek-e a szabályzatokban előírásra kerülteknek
- kárrendezésben már nem tudott kihez fordulni segítségért, ezért kiszolgáltatott helyzetben érezte magát.
Előfordult-e már, hogy a fenti problémák valamelyike megvalósult Önnel is?
Ezek a történetek érthetőek, hiszen az ügyfelek nem biztosítási szakemberek, ezért nem biztos, hogy a megfelelő körültekintéssel elkészített ajánlat szakmailag is azokat a kockázatokat tartalmazza, amely teljeskörű védelmet nyújt és segít akkor is, amikor a kár bekövetkezik. Sajnálatos módon számos esetben találkoztunk azzal a problémával, amikor az ügyfél arra panaszkodott, hogy a kárszakértő a kár bekövetkezését követően hívta fel a figyelmét arra a tényre, hogy a biztosítási szerződés nem a kellő gondossággal került megkötésre – esetlegesen nincs is benn az adott kockázati körülmény.
Úgy gondoljuk ezért vagyunk. Mi kikérdezzük Ügyfeleinket abból a célból, hogy olyan, a szükségleteiknek megfelelő szerződés kerüljön aláírásra, amely a – nem várt – baj bekövetkezése esetén legalább anyagi fedezetet tud nyújtani.
Társaságunk nem csak a szerződés megkötésekor, hanem a szerződés tartama alatt folyamatosan Ügyfeleink érdekeit tartja szem előtt, így rendkívül fontosnak tartjuk a kárrendezésben, illetve az egyéb ügyviteli feladatokban nyújtott aktív részvételt.
Társaságunk vezetői úgy vélik, hogy a biztosítási szerződés online megkötése nem minden esetben fedi le az ügyfelek valós igényeit. Mi segíteni szeretnénk Önnek az ajánlati díjkalkuláció elkészítésében, a szerződés megkötésében, megszüntetésében. A biztosítás fennállása alatt bármilyen felmerülő kérdésben, és – remélhetőleg be nem következő – kárrendezéskor is szívesen adunk tanácsot. Nálunk az Ügyfél, illetve Ön úgy érezheti, hogy tényleg segítünk, mellette állunk, és ha kell, képviseljük is az érdekeit!