[siteorigin_widget class=”SiteOrigin_Widget_Hero_Widget”][/siteorigin_widget]
Az Alkusz törvényi meghatározása a biztosítókról és a biztosítási tevékenységről szóló 2014. évi LXXXVIII. törvény alapján:

… “398. § (1) A független biztosításközvetítő (a továbbiakban: alkusz) az ügyféllel kötött szerződés alapján, az ügyfél megbízásából jár el, előkészíti a biztosítási szerződés megkötését, tevékenysége kiterjedhet – az ügyfél képviseletében – a szerződés megkötésére, a megbízó igényeinek érvényesítésében történő közreműködésre”. …

Javadalmazásunkat a Biztosítóktól kapjuk ezért tevékenységünk Ügyfeleink számára díjmentes!

Mi hiszünk a személyes tanácsadásban és ennek megfelelően szolgáljuk ki ügyfeleinket és látjuk el feladatunkat.

 

Társaságunk filozófiája

Sajnos számos online kötés esetén találkoztunk olyan szerződéssel, amikor:

  • nem a kért ingatlan vagy tárgy került az ajánlaton feltüntetésre,
  • esetlegesen nem a megfelelő négyzetméterek kerültek felvételre (terasz, erkély, pince, padlás)
  • a kedvezmények nem kerültek teljes körűen érvényesítésre,
  • nem került bele az a szolgáltatás, amire leginkább szüksége lenne (és ez csak a kár esetén derült ki),
  • ügyfelünk az ajánlat elkészítése közben szívesen konzultált volna egy független szakemberrel,
  • nem volt értelmezhető a biztosítási szaknyelven megfogalmazott kérdés,
  • nem tudja, hogy az Ön vagyonvédelmi berendezései megfelelnek-e a szabályzatokban előírásra kerülteknek.
  • kárrendezésben már nem tudott kihez fordulni segítségért , ezért kiszolgáltatott helyzetben érezte magát (vajon tudja-e hogy fordulhat segítségért valahová?)

Előfordult-e már, hogy a fenti problémák valamelyike megvalósult Önnel is?

Ezek a történetek érthetőek, hiszen az ügyfelek nem biztosítási szakemberek, ezért nem biztos, hogy a megfelelő körültekintéssel elkészített ajánlat szakmailag is azokat a kockázatokat tartalmazza, amely teljeskörű védelmet nyújt és segít akkor is, amikor a kár bekövetkezik. Sajnálatos módon számos esetben találkoztunk azzal a problémával, amikor az ügyfél arra panaszkodott, hogy a kárszakértő a kár bekövetkezését követően hívta fel a figyelmét arra a tényre, hogy a biztosítási szerződés nem a kellő gondossággal került megkötésre – esetlegesen nincs is benne az adott kockázati körülmény. Úgy gondoljuk, ezért vagyunk. Mi kikérdezzük Ügyfeleinket abból a célból, hogy olyan, a szükségleteinek megfelelő szerződés kerüljön aláírásra, amely a – nem várt – baj bekövetkezése esetén legalább anyagi fedezetet tud nyújtani.

Társaságunk nem csak a szerződés megkötésekor, hanem a szerződés tartama alatt folyamatosan Ügyfeleink érdekeit tartja szem előtt, így rendkívül fontosnak tartjuk a kárrendezésben, illetve az egyéb ügyviteli faladatokban nyújtott aktív részvételt.

Társaságunk vezetői úgy vélik, hogy a biztosítási szerződés online megkötése nem minden esetben fedi le az ügyfelek valós igényeit. Mi segíteni szeretnénk Önnek – ha megengedi – az ajánlati díjkalkuláció elkészítésében, a szerződés megkötésében, megszüntetésében. A biztosítás fennállása alatt bármilyen felmerülő kérdésben, és – remélhetőleg nem bekövetkező – kárrendezéskor is szívesen adunk tanácsot. Nálunk az Ügyfél, illetve Ön úgy érezheti, hogy tényleg segítünk, mellette állunk és ha kell képviseljük is az érdekeit!